2011 m. rugsėjo 13 d., antradienis

Vaizdine medziaga

Siek tiek vaizdines medziagos is mano gyvenimo :)

Cia mano butukas mazasis. Dabar jame glaudziames dviese su Annie, nes ji katik atskrido i Prancuzija ir dar neturi savo busto. Tai vaizdelis gana tragiskas :) bet man vienai cia tikrai uztektinai vietos :)

Stai mano "antras aukstas"



"pirmas aukstas"



Kopecios i "antra auksta" + dusas



Mano lova






Vaizdas pro mano stoglangi - Rennes senamiescio stogai:



Annie issidrebusi ant savo pripuciamo ciuzinio, kuris nelabai telpa mano bute :))




Cia as dirbu, restoranas "Meile bulvems"



Restorano viduje, mano kolegos. Sis vaikinas, deja jau isejo, nes isvaziuoja i Paryziu gyventi. Labai gaila, nes buvo pats fainiausias zmogelis musu komandoje, bet ku padarysi..:) O mergina irgi maladec, tik kad ji is tu, kurios merginas kitas myli..:)






Mano universitetas

Musu klase:


Universiteto kiemelyje su grupiokemis - prancuze ir senegaliete.



Musu grupe.





Siaip kiek miesto gatveliu vaizdu:







Tai tiek :)

Linkejimai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą