2010 m. rugsėjo 16 d., ketvirtadienis

Bonjour! ;)

Na stai “i trasa” eina ir mano blogas. Prizadu pasistengti nerasyti labai ilgai ir issamiai, nes speju nebus labai jau ir ka, juk vienoj vietoj busiu daugiausiai :) taigi ir jum bus idomiau, ir man lengviau.

Voila, pradedam.

Kelione is Vilniaus i Rennes uztruko apie 10 h, per kurias daug kosejau, labai skaudejo galva ir tempiau sunkias tases. Fainumo mazai, bet nuotaika puiki, vis galvoju apie tai, kas laukia.

Kai atvykau traukiniu is Paryziaus i Rennes, mane pasitiko mano mentore Yvonne. Jai aplink 50 metu, labai manimi rupinasi. Pirmas sias dienas daugiausiai su ja ir bunu, nes tvarkomes visokius techninius dalykus: banko saskaita, kalbos kursai, viesojo transporto bilietai, ect.

Apie viska is eiles.
Bustas. Gyvenu viena butuke, labai mielame. Yra svetaine (jusu kambarys, sveteliai busimieji), mano miegamasis, virtuve ir dusas. Gyvenu ramiame rajone, kur visi namukai yra max 4 aukstu, toks ramus ramus rajonas. Ejau cia kazkada ieskoti parduotuves, tai puse rajono apejau ir neradau nieko, tik BAR/LOTO/TABAC , cia tokie “madingi” bariukai, kur sedi diedukai:) Aisku veliau radau ir supermarketa.
Nuo senamiescio gyvenu 10-15 min kelio autobusu.
Miestas. Dar nedaug jo apziurejau, bet buvau senamiestyje, tai man labai patiko, toks surmuliukas, grazu, daug jaunimo. Treciadieni apie 18 h visos kavines sausakimsos. Per miesta teka upe, kuri vadinasi Villaine.
Ir mano darbas yra prie upes. Taigi visai netoli ir senamiescio. Pesciomis per 5-8 min nuejau siandien. Ka as ten darysiu? Dar nezinau :). Sia/kita savaite turetu viskas paaisketi. Siaip si organizacija uzsiima veikla, kurios atitikmens Lietuvoje nera, taigi ner su kuo palyginti. Tiesiog jei esi vaikas is kaimo, bet nori persikelti mokytis i miesta, bet neturi tam galimybiu, nes tarkim neturi teveliu, gali kreiptis i sia organizacija. Cia galesi issinuomoti buta bei cia dirbantys zmones atstos tau globejus – organizuodami visokius susitikimus, padedami tvarkytis administracinius reikalus, isklausydami, bendraudami, rengdami renginius ir pan. Taigi as busiu atsakinga berods uz tam tikru renginuku suorganizavima bei informacijos skleidima. Cia preliminariai, kiek esu supratusi. Bet manau su laiku viskas ims aisketi. Ir gal tada visai ne taip bus :).
Bendradarbiai. Dar ne su visais susipazinau, bet musu ten daug nera, apie 8 man atrodo. Siaip visi labai draugiski, rupinasi manimi, vienzo zmones geri. Apie juos placiau parasysiu, kai pati daugiau zinosiu :)

Pirmi ispudziai.
Pirma vakara uzejo stadija, kuri pagal visas statistikas turejo ateiti tik po trecdalio isvykimo laiko – nostalgija namams.  taip taip jau pacia pirma diena. O taip buvo todel, kad blogai jauciausi, nes speju su temperatura buvau. O gi nepasirodysi pirma diena, kad esi niurzganti, skaudancia galva ir nieko nenorinti, tik i lova.. :) na tai stengiausi buti kiek imanoma maloni, suprasti ir kalbeti prancuziskai. Galiausiai pasiprasiau nuvezama namo, nes jauciau, kad shakiai pareina. Na, o namie tokiai visai serganciai kad liudumas uzpuole.. nenorejau nieko, tik pas mam ir teti :). (Mama, teti tai nereiskia, kad siaip nenoriu. Noriu, tik da truputi veliau :)). Bet prigeriau Fervexo, uzmigau 9 h vakaro ir ismiegojau iki kitos dienos 9 h ryto, tai jau buvo kiek geriau.
Taigi antra diena tvarkiausi visokius formalumus, apie kuriuos jau minejau. Interneta kol kas turiu tik darbe, veliau ziuresiu, gal ir namie isitaisysiu toki stebukla :). Be to “Ezys” su savo roumingu leidzia man tik skambinti, atsiliepti ir gauti sms. Pati sms, deja, rasyt negaliu. Tai irgi prancuziska rysi koki ikirsiu, kad karts nuo karto galeciau brukstelt kazka.

Na kol kas tiek. Siandien va eisiu i banka viena, tai issukis bus susikalbeti, kad saskaita atsidaryciau. Vakare bus mano pristatymas visiems organizacijos gyventojams – jaunimui, kuris gyvena siame centre. Turesiu atsakineti i ju klausimus, truputi papasakoti is kur esu ir kodel. Tai savo lauzyta prancuzu kalba meginsiu nesusimaut. Taigi, siandien laukia daug prancuzu kalbos experience’o 

Stai idejau nuotraukikiu, kiek spejau cia per pora dienu pridaryt. Nebaisiai kokybiskos ir “meniskos”, bet jei norit geresniu, teks atvaziuoti ir patiems nusifotkint :)

Ok, parasysiu kita karta. Speju pradzioj bus dazniau rasoma, nes da nelabai turiu cia draugu, tai nelabai turiu daug “uzklasines” veiklos. Veliau, jei visgi atsiras draugu, galiu ir uztinget. Bet svarbiausius ir idomiausius dalykus stengsiuos papasakot, kad po to nepamirsciau, kai grisiu :)

Iki!

Pasiilgau! Buciuoju!

Juste (prancuzai taria Zhiuste :)

Cia as dirbu:



cia upe prie mano darbo:


tradiciniai senamiescio pastatai:


cia Janenui butu ka veikti ;))
















Mano butas:






daug tokiu cia :)


Dar senamiescio siek tiek:







Namas, kuriame yra mano butas, 4 aukstas:

4 komentarai:

  1. Žiuste, smagiai parašei :) sėkmės! vis užmesiu akį, kaip sekasi ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Prancuzija Jega :) Butinai aplankysiu kada, ir tu turesi aplankyti mane :) O kol kas sekmes :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gerai varai Juste! Tik vietoje Fervexo siulyciau kitu vaistuku - nesakyk, kad nepasiemei puslitriuko :) Jeigu rimtai isisirgsi rasyk - atleksim su litriuku ugninio vandens :)

    laikykis! juk zinai kad kaip pasiklosi taip ismiegosi. kolkas neblogai kloji :)

    gints

    AtsakytiPanaikinti
  4. puikumelis justut!
    gamink savo firminius saltibarscius tiems prancuzams ir kitiems gi svetmasaliams.

    labai grazus miestai ir suriai;)
    laikykis!

    Vilgaile

    AtsakytiPanaikinti