2010 m. rugsėjo 19 d., sekmadienis

pirmas savaitgalis Rennes

Labas !

Na stai mano pirmas savaitgalis Rennes eina i pabaiga. Negaliu pasakyt, kad taip WOOOOOOOW koks geras savaitgalis :) bet tikiuosi, kad toliau viskas eis geryn :).

Ketvirtadieni turejom vakariene su centro gyventojais. Susirinko gana nedaug zmoniu, apie 10. Truputi jiems papasakojau, kodel cia esu, is kur esu. Aisku, daug kalbeti dar man sunku, tad daugiau klausiausi ju plepalu. Gana jauni visi, keletas tik panasaus amziaus kaip mano.
Susidariau pirma ispudi, kad prancuzu jaunimas nelabai moka uzsienio kalbu. Jie mokosi anglu mokykloje, bet beveik jos nemoka, nera daug keliave. Bet cia gal tik mano centre, kur nelabai turtingi visi, is mazesniu miesteliu. Kaip supratau, jie nores, kad pamokyciau anglu kalbos. Kol kas neisivaizduoju, kaip tai reikes daryt, na bet pamastysiu :).

Po vakarienes, apie 22.30 per senamiesti ejau namo. Tai ejau, o mano sirdis raudojo, kad einu namo. Nes aplinkui vyko TIEEEEEEEEK tusu.. ten sake ketvirtadianiais pats gazas baliu. Tai pamaciau: pilna jaunimo, visi dainuoja, osia. Paplepejau su keletu praeviu/pakeleiviu. Ir isvariau namo. As dar atsiimsiu.. :)

Penktadieni pietavau su mano projekta koordinuojancios organizacijos direktoriumi, domejosi, kaip man cia viskas. Pirmadieni esu pakviesta pas juos is ryto kavos. Na jie megejai pabendrauti prie kavutes, man tai irgi patinka :)
Realiai penktadienis taip ir baigesi, nuvaziavau apsipirkti i namus visko ir ziurejau filmus bei nuejau miegoti. Nes oras fainas, miestas fainas, nu bet kiek galima vienai po ji bastytis :)

Sestadieni is ryto susitikome su mano “social friend” (cia tokia man paskyre koordinuojanti organizacija, kad mane ivestu i social life :) ). Ji yra ispane, vardu Sonia, mano amziaus. Faina panele, kalba angliskai, prancuziskai, ispaniskai be abejo. Bendravom prancuziskai, bet kai ko nors nezinodavau, pasakydavau angliskai. Su ja nuejom i toki labai grazu parka, vadinama Tabor (nuotraukose), ten daug geliu, pauksciu, augmenijos, zodziu ideali vieta piknikams.




Sestadieni buvo tokia diena, kad i kai kuriuos muziejus galima eiti nemokamai. Tai nuejom i senaji parlamenta, ten gavom gide ir 30 min ekskursijoje buvom. Grazu ten, bet aisku, muziejus yra muziejus… :)





Veliau dar pasivaiksciojom po turgu, kuris cia vyksta sestadieniais. Tai tikrai labia didelis turgus, kur galima isigyti VISOKIO maisto, pamatyti VISOKIU zmoniu, idomu :) toks bardakelis, surmulelis, man patinka labai .

Veliau Sonia turejo begti, sutarem susitikti vakare. O as dar nuejau i toki viena renginuka: tame kvartale, kur as dirbu, visa savaitgali vyko toks ale turgus, kur visi, kas nori, gali pardavineti senus/nebereikalingus daiktus. Tai ten nesveikaaaaaaai daug visko buvo: tiek zmoniu, o ypac prekiu. Ko tik nenori: indai, knygos, drabuziai, dvd, zaislai, batai… zodziu VISKAS :) apejau tik puse to turgaus, nes jau nebeturejau jegu. Uz 10 euru ikirtau visai nemazai geru daiktu: akinius nuo saules (3 eur), Paulo Coelho knyga (1 eur), puiku Esprit rankinuka (5 eur) ir veidrodi i buta (1 eur). Tai visa nusikalus grizau namo, pailsejau ir vel isvariau susitikti su Sonia.





Sonia nusivede mane pas savo draugus: ispana Antonio ir itale/graike Maria-Angela. nuvykom pas Antonio pasedet su vynu, sidru ir suriu bei kitais uzkandziais. Buvo toks international vakaras, nes jie tarpusavy kalbedavo tai italiskai, tai ispaniskai, tai visi kalbedavome prancuziskai. Idomu be galo :). Jie tokie gurmanai, man atrodo nuo mazumes ten jie tokie, nusipirke surio kazkokio ten labai, vyno, viskuo dziaugiasi :) fainai, labai idomu buvo.

Po to su jais islindom i miesta, pasivaiksciojom ir nuejom i "rue de la soif", kas reiskia "Troskulio gatve", kur daug daug baru ir visi malsina troskuli savo ten :) taigi nuejom ten i viena bareli pasedeti, isgerem alucio ir po to man apie 00.30 reikejo lekti i paskutini autobusa. Beje, keista, bet alus cia kainuoja pigiau nei Cola :) jie juokauja, kad cia del to pavojinga, nes gali prasigerti, juk per pietus vietoj Colos visad geriau paimti alaus :)))

Tikrai smagi kompanija. Sonia kaip minejau cia irgi savanoriauja. Antonio cia studijuoja magistra, o Maria-Angela cia buvo atvykusi aplankyti judvieju, nes pati Nantes atlieka praktika. ZOoodziu, pasaulis maisosi :)








Siandien susitikome ir nuejom papietauti i indu restoraniuka, tai as daug nevalgiau, nes kazkaip esu sau pasakius, kad maistui pinigu reikia leisti kuo maziau, geriau pasitaupyti kokiom kelionem. Na bet vis tiek idomiai papietavom, po to nuejom kavutes atsigerti. Tai va truputi jau zmoniu ratas pleciasi. ANtonio sake, kad jo pora grupioku yra buve pagal Erasmus programa Lietuvoje, tai reikes su jais susipazinti taip pat.






Tokios tokeles, rytoj turesiu prancuzu kalbos testa universitete, nustatys mano lygi ir tuomet uzrasys mane i kursus.

Parasykit man, kaip gyvenate jus!

Siaip cia oras fantastiskas, tftu tfu tfu, nes siaip sako kad ten daug lyt turetu.. na bet kol kas megaujuosi :)

Pasiilgau!!!!


Juste

3 komentarai:

  1. Kaip faina, kad vis parašai :) Mes tai ką čia, rytais taaaip šalta būna :) Beje, ten ta knyga kur nusipirkai yra "Kai aš prie Piedros upės sėdėjau verkdama"? Skaičiau, visai gera :)) O tie sendaikčių turgūs nerealūs, kartą Londone teko būti, tai ten galva gali susisukti nuo žmonių, o ypač daiktų kiekio :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. P.S. Čia Ieva, tik nežinau, kodėl mane Izabele čia užvadino :DD

    AtsakytiPanaikinti
  3. taip taip, Ievut, ten butent ta knyga ;)
    o as kazkaip is karto supratau, kad cia tu is Izabeles;)

    pasiilgau!:)*

    AtsakytiPanaikinti