2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Rami metu pradzia

Labas!

kazkaip senokai berasiau..:) Nerasiau, nes niekur nekeliavau, o apie kasdienybe rasyti nebeidomu :)
Matot, viskas, kas stebino pradzioje, dabar jau tapo kasdienybe..:) Aisku jau nebeilgai, persirito mano projektas i antra puse, darosi neramu del ateities, mastau, suku galva..:) bet..

Dar pagyvensiu sia diena!

Kas naujesnio ir tokio dziuginancio, tai kad susiradau komanda krepsinio cia, tai karta per savaite nulekiu krepsinio palost, pasitreniruot - labai buvau to pasiilgusi! Fainos panos, geras treneris, gaila tik, kad viena karta tegaliu nulekt i treniruotes, nes kitom dienom man su darbu sutampa, tad neiseina..

Dar is dziugesniu reikalu, kad mano tevai nusipirko bilietus jau ir atvaziuoja pas mane balandi :) tai esu labai labai del to laiminga! gaila tik, kad taip dar reik laukt ilgai :) bet nieko, laikas lekia greitai tad...

Dar kas, va sutikau dar viena lietuvaite cia Rennes, bet kazkaip apsikeitem telefono numeriais, bet nei karto nesusirasem..:) dar siandien einu su viena lietuvaite susitikt, nes mane per facebook'a susirado, sako as cia irgi Rennes bunu. Tai bus matyt. Atsiranda lietuvaiciu, visur musu pilna..:)

Sis menesiukas toks ramesnis, nuo vasario vel pradedu keliones klajones. Ir darbe cia daugiau visokiu projektu prasideda, nuo vasario bus filmu festivalis, kurio tema siemet Mexico, tai organizuojam cia ivairius vakarus su meksikieciu asociacija. As viena meksikiete pazistu, tai ja irgi itraukiau, manau bus idomu!

Siaip savaitgaliais tai daugiau cia i miesta, i klubelius, i barus iseinam. Vakar Annie gimtadieni pas mane sventem, tai turiu siek tiek nuotraukikiu.


















Tai tiek naujienu siam kartui. Manau veliau bus daugiau ispudziu ir daugiau nuotrauku :)
Labai laukciau ir noreciau gauti laisku ar bent koki viena kita sakini is Jusu!!! Bo pasiilgau labai labai labiausiai :)

Buckis!

Juste

1 komentaras:

  1. sveika juste,as gyvenu netoli Rennes miesto ir ieskau lietuviskos seimos..gal gali padet?

    AtsakytiPanaikinti