2011 m. vasario 18 d., penktadienis

Paryzius yra nuostabus

Labas!

Si karta papasakosiu apie savo dar viena kelione i nuostabuji Paryziu.. :)

Isvaziavau ketvirtadieni anksti ryte is Rennes, Paryziuje manes jau lauke mano saunieji draugai - Vaiva, Giedrute (Sunshine:)) ir Jaunius. Musu hostelis buvo Montmartre, tad susitikome ten, pasidejau daiktus ir islekeme turistauti. As gavau gido pareigas, nes, matai, jau ten kaip ir vietine :))) Cia aisku perdedu, bet toks buvo sprendimas :). Per viena diena aplekeme tikrai daug turistiniu izymybiu - Sv. Sirdies bazilika (nezinau, ar taip issivercia lietuviskai), Eliziejaus laukai, Triumfo arka, Luvras, Eifelio bokstas, Mulen Ruzas ir dar daug daug visko pakeliui is vieno objekto i kita. Oras keitesi kas 15 min - tai lija, tai vel visai nieko...

Man didziausia ispudi paliko Eifelio bokstas, nes i ji uzkilome, o nebuvau dar to dariusi. Kazkaip buvau prisiklausius, kad neverta, nieko gero, bet nesutinku, man labai labai patiko :) Pirmame aukste yra ciuozykla, tai Vaiva su Giedre paciuzinejo. Aisku, viskas labai turistiska, bet man patiko atmosfera ten :) O ir i Paryziu labai grazu paziureti is virsaus.

Vakare grizome pavarge kaip ciucakai... Bet nebutume gi lietuviai - tiap lengvai musu nenuvarysi i lova :) Jaunius ir Giedrute is Lietuvos atveze bobelines, tai nuejome prie Sv. Sirdies bazilikos, prie grazaus vaizdo ir truputi pavakarojome. Negalvokite nieko blogo, padoriai ramiai pasedejom, pakelem viena kita taurele uz susitikima ir parejome namo, nes nuovargis buvo didelis.

Kita diena popiet Vaiva jau turejo isskristi. Tad atsikeleme, papusryciavome ir iskeliavome dar aplankyti kai kuriu vietu, ko nespejome isvakarese. Oras buvo nuostabus! apie 15 laipsniu,saule sviecia, miestas pilnas zmoniu - tada ir pradejau isimyleti Paryziu... apkeliavome dar kelias izimybes, susitikome su Antonio, nes jis paryziuje buvo, pavalgeme aikstele, atsisede ant zemes priesais Pompidu muzieju.. ir islydejome Vaivule.

Likome tryse ir nutareme niekur neskubeti ir pasimegauti saulute - nusipirkome prancuzisko sidro, nuejome i Liuksemburgo sodus (parkas toks), atsisedome ir prasikaitinome taip kokias 2h, tingiai beplepedami..:) veliau nukeliavome i Pompidu muzieju, paziureti keistojo moderniojo meno.. ten ilgai neuztrukome..:) Dar veliau, sutemus, nukeliavome prie Eifelio boksto - pasigrozeti apsviestu juo. Ten taip pat atsisedome ant suoliuko ir ten prasedejome valandele, bestebedami turistus ir juos atakuojancius "eifeliuku pardavejus" :)

Grizome i hosteli, paplepejom ir nuejom miegoti, nes Giedre su Jaunium 5 ryto turejo isvaziuoti i oro uosta. Taigi likau viena. Atsikeliau, susiruosiau ir susitikau su draugu vokieciu, vardu Jannis. Jis irgi savanoriauja, kaip ir as, tik netoli Paryziaus. Jannis man parode daug idomiu, nematytu Paryziaus vietu, buvo be galo idomu..! Neturistinis Paryzius mane apzavejo dar labiau..

Veliau vakare susitikome dar su kitais savanoriais, kurie atvyko i Paryziu pasitusint is kito miesto. Ilgai su jais buti negalejome, nes reikejo lekti su paskutiniu traukiniu namo - Jannis gyvena 60 km nuo Paryziaus. Siaip ne taip spejome i traukini, bet pakeliui, vidury kelio, jis prisimine, kad yra pamirses raktus namie... tai sedejom ir tikejomes, kad viena jo kambarioke bus likusi namie ir mus ileis... Deja.. grizome, o ji pasirodo i Paryziu isvaziavus.. 1 nakties.. ka daryt :D Kieme stovi namelis ant ratu - toks kaip statybininkams, tai zodziu, ten siaip ne taip per langa isilauzem ir ten pernakvojom :DDD be duso, be tualeto - va tau paryziaus otkutiuras :)))) bet visai smagu, pasijutau kaip Lietuvoje, kaime, gamtoj - be civilizacijos :)
Kita diena nusipirkom kruasantu, bageciu, apelsinu sulciu... tikri prancuziski pusryciai :) ir iskeliavome vel i Paryziu.

Pamaciau dar daugiau ivairiu nematytu vieteliu, graziu gatveliu, zmoniu ir kitokiu idomybiu. Dar kiek veliau susitikome su Aukse, labai gera buvo susitikti su ja ;) Aplankem jos butuka - labai saunus!

Ir veliau iskeliavau namo - i Rennes... buvo nuostabus ilgasis savaitgalis Paryziuje... nes Paryzius yra nuostabus! :)

Buckis visiems - nesusalkite visi esantys Lietuvoje! siunciu Jums silciausius linkejimus!